- Dla wymagających w dobrej cenie
- Hotel z Wi-Fi
- Znakomita, profesjonalna obsługa
- Dogodne połączenia komunikacyjne
Parking, Dla dzieci, Przedszkole
Fitness / siłownia, Basen odkryty, Basen kryty
Kod oferty: FTR 296172/6
Parking, Dla dzieci, Przedszkole
Fitness / siłownia, Basen odkryty, Basen kryty
Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu
Dane teleadresowe:szukających spokoju (57%), wymagających (43%), rodzin (29%), niewymagających (29%), młodych (14%)
Uzasadnienie
Astronomiczne ceny a nieadekwatnie niska jakość. Szkoda bo potencjał miejsce ma. Najgorsza obsługa w magii lubczyku( aroganccy kelnerzy).
Stosunek jakości do ceny
taki sobie
Komu odradzasz i dlaczego?
Za takie pieniądze lepiej wyjechać do Swinoujsca etc lub zagranice. Nie warto.
2 tygodnie , wyżywnienie - ultra all inclusive (UALL), pokój - apartament, organizator - inny, rodzaj wyjazdu - wypoczynek
Uzasadnienie
Hotel havet nie zasługuje na 5* posiłki czyli śniadania i obiadokolacje sterowane przez obsługę bardzo mały wręcz skromny wybór potraw stoliki maja papierowe podkładki jakby była pandemia dystrybutor do napoi to jakiś żart jeden na dość duża ilość gości soki są tak rozcieńczone woda ze tylko kolor maja nic więcej cena zupełnie nie adekwatna do usługi na pewno tam nie wrócimy!!! Pakiet sylwestrowy cena kosmiczna, która nie idzie w parze za usługa rozmawialiśmy z innymi gośćmi z tego hotelu w tym samym terminie tez potwierdzają nasze zdanie
Stosunek jakości do ceny
wyjątkowo zły
Komu odradzasz i dlaczego?
Cena nie adekwatna do usługi
3-6 dni , wyżywnienie - śniadania i obiadokolacje (HB), pokój - pokój rodzinny, rodzaj wyjazdu - wypoczynek
Uzasadnienie
Podczas przyjęcia weselnego kelner wdał się w dyskusje z panią młodą, pozwolił sobie na komentarze dotyczące sposobu i miejsca organizacji owego przyjęcia. Wcześniej nie był w stanie poprawnie pokroić tortu weselnego. Goście weselni narzekali na "śmiesz-kowanie" kelnerów w trakcie przyjęcia. Po zgłoszeniu reklamacji usługi dyrekcja hotelu nie odniosła się do nagannego zachowania kelnera, nie przeprosiła, a jedynie nazwała swoje usługi profesjonalnymi. Ciężko to zrozumieć, więc przestrzegam przed organizacją przyjęcia w tej restauracji
Stosunek jakości do ceny
poniżej oczekiwań
Komu odradzasz i dlaczego?
Nieprofesjonalne zachowanie kelnerów w restauracji Magia Lubczyku
1-2 dni , rodzaj wyjazdu - wypoczynek
Uzasadnienie
Super hotel godny polecenia, przepięknie położony, na bank wrócimy :)
Stosunek jakości do ceny
rewelacyjny
Polecamy ten hotel wymagającym klientom.
Uzasadnienie
Lata świetności dawno minęły. Z wind i pokoi widok na brzydki , zniszczony dach, który można było pokryć np sztucznymi roślinami, trawą,mchem a tak wygląd koszmarny. Pani na recepcji nie rozmawia po niemiecku a przy stałej obsadzie klientów z Niemiec to dość dziwny pracownik. Na basenie hodowlany duży pająk , który każdego dnia pojawiał się z innej strony filaru. Grota solna?? - mały pokoik dwuosobowy bez klimatu groty solnej , ciemny i nawet nie czuć było grotą. Wejścia na piętra np do restauracji trochę nie przemyślane np dla ludzi starszych , schorowanych. Z 5 czy 6 pietra trzeba zjechać na piętro 1 a potem jeszcze schodami do restauracji , albo zjechać na parter , przejść cały hol i wejść do kolejnej windy żeby wjechać na piętro restauracji. Oczywiście nikt nie informuje o takim fakcie więc samemu trzeba do tego dojść. W pokojach meble wymagające renowacji lub wymiany, trzeszczące krzesła, porysowane meble. Toalety na wysokości dla dzieci. Osoby starsze mogą mieć problemy z podnoszeniem się z tej wysokości. Baterie w łazienkach - dość skomplikowane. Proste ale żeby odkręcić to osoba starsza może mieć problem. Internet dość słaby, coś z telewizorami też nie tak , przełączanie wymaga trochę kombinowania, w niektórych pokojach tv nie działa w ogóle. Osoby sprzątające starają się aby był codzienny serwis i robią to poprawnie ale wiadomo że ze starych mebli nie zrobią cudu. Komunikacja w hotelu- windy -problem dla niepełnosprawnych. Wszędzie brak personelu , również w spa. Wolne gabinety ale zamknięte bo nie ma personelu. Dlatego brak możliwości korzystania z usług w tej samej godzinie przez całą rodzinę. No i w moim przypadku wrażliwości doszło do choroby od klimatyzacji. Jako osoba wrażliwa za każdym razem gdy nie jest czysta klimatyzacja , zaczynam chorować. Myślę że hotel nie zainwestował od lat we wszystkie sprzęty i osiadł na laurach kiedy otrzymał 5* szkoda bo były inne oczekiwania. W porównaniu z innymi hotelami o tym standardzie to niestety może się podobać osobom z dziećmi i to nie koniecznie, ale osoby starsze i bardziej wymagające niestety będą zawiedzione.
Gastronomia
Jedzenie? Nie wiadomo co powiedzieć , niby jest sporo ale codziennie te same śniadania, tylko jajka w każdej postaci, parówki, kiełbaski , porcje wydzielane o ile się nie poprosi o więcej. Na obiadokolacji brak np ryb. Są smażone bezpośrednio na sali ale jest to porcja na 1 widelec. Pięknie dekorowany talerz ale raczej jest to obiadokolacja a nie degustacja. W całym hotelu zawsze się na coś czeka , albo na recepcji spa na osobę obsługującą , albo w loby bar na obsługę , a tu fotele też nie wygodne.
Sport
Spa- osobny temat. Brak informacji gdzie ręczniki itp. Po raz pierwszy spa nie pachnie. Zero klimatu spa. Żadnej świeczki, wszystkie pokoje takie same, nie ma klimatu i tego pięknego zapachu który powinien unosić się w każdym gabinecie. Bez względu na zabieg brak tej atmosfery. Obsługa miła ale bardzo nastawiona na siebie i swoje życie. Niby otrzymują status placówki leczniczej ale nie oferują nic poza masażem klasycznym. Nie ma lekarza rehabilitacji, nikt nie oferuje zabiegów leczniczych.h
Stosunek jakości do ceny
taki sobie
Komu odradzasz i dlaczego?
jak na cenę i 5 gwiazdkowy hotel bylismy zawiedzeni