Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług oraz personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Przeglądanie strony i wykonywanie na niej akcji oznacza zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.

Hotel Magnolia & SPA 

Wypoczynek w Złotych Piaskach, Bułgaria

Kod oferty: FTR 75079/123

Słonecznie

26°C Słonecznie

Średnia temperatura w dzień w wybranym terminie podróży

Kliknij aby aktywować
Magnolia Hotelcomplex
Zdjecie: 1 z 4
Mapa
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
48%
3.5 Przeciętny Na podstawie 682 opinii
Hotel super, było bardzo przyjemnie

Posiłki był bardzo obfite, urozmaicone i przepyszne. Restauracja zadbana,a posiłki nawiązywały do kuchni śródziemnomorskiej....

Opinia według: Fostertravel

Polecamy tę ofertę:
  • Hotel z Wi-Fi
Atuty

Dla dzieci, Blisko lotniska, Ułatwienia dla niepełnosprawnych

Atrakcje

Fitness / siłownia, Basen odkryty, Animacje dla dorosłych

touroperator:
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
Oferta niedostępna
Rezerwacja wstępna

Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.

2+0
Dowolny

Podróż z:

Nie znaleziono terminów dla oferty
Zadzwoń do nas. 22 451 00 00 lub 801 00 31 21

Napisz do nas.

Kliknij aby aktywować
Kategoria
***
Region
Bułgaria / Złote Piaski

Opis oferty:
Wspaniale zakwitająca każdego roku w czerwcu magnolia rosnąca w atrium hotelowego lobby oraz fantazyjny, duży ogród otaczający hotelowe zabudowania dodają niezwykłego uroku temu miejscu. Piękna hotelowa plaża, baseny, boiska, place do gier i zabaw, programy animacyjne, centrum spa oraz atrakcyjna oferta all inclusive.
Położenie:
W spokojnej miejscowości CZAJKA, ok. 1,5 km od centrum, wśród zieleni uroczego, rozległego ogrodu, na niewielkim wzniesieniu, ok. 50 m do najbliższego sklepu, ok. 300 m od malowniczych tawern z widokiem na morze; ok. 5,5 km od centrum Złotych Piasków; ok. 25 km od lotniska w Warnie, ok. 125 km od lotniska w Burgas; przystanek autobusowy ok. 100 m od hotelu (2,1 BGN/Warna).
Plaża:
Kabakum Beach, publiczna, piaszczysta, szeroka, bardzo ładna, łagodne zejście do morza, ok. 300 m od recepcji hotelu, dojście po schodach i przejściem podziemnym pod drogą główną, na wydzielonym odcinku plaży dla Gości hotelu: bezpłatne parasole, płatne: leżaki i materace (ok. 5 BGN/leżak/dzień, 2 BGN/materac/dzień).
Hotel:
Trzygwiazdkowy, 2 budynki: Magnolia 1, wybudowana w 1990 r., całkowicie odnowiona w 2003 r., 104 pokoje, 5 pięter, 1 winda, Magnolia 2, wybudowana w 1991 r., całkowicie odnowiona w 2005 r., dodatkowo pokoje odnowione w 2018 r., 85 pokoi, 5 pięter, 2 windy, w każdym budynku: całodobowa recepcja, lobby, restauracja główna w Magnolia 1 – kuchnia europejska i bułgarska, foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie; w każdym budynku: bar w lobby (przy Magnolii 2 dodatkowo płatny), bar przy basenie, kantor, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; sala konferencyjna dla 150 osób w Magnolii 1; za opłatą: sejf (ok. 7 BGN/dzień, 25 BGN/tydz.); w kompleksie: bar na plaży, malowniczy ogród o powierzchni 15 tys. m²; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
Standardowy:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci), ok. 23 m², wygodny, klimatyzacja centralna w Magnolii 1, indywidualnie sterowana klimatyzacja w Magnolii 2, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy w Magnolii 2, telewizja satelitarna, telefon, minibar (na zamówienie, płatny wg konsumpcji); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka, suszarka).
Sport i rozrywka:
Basen z wodą mineralną przy Magnolii 1, nieregularny kształt, ok. 144 m², gł. 1,1-1,7 m, basen przy Magnolii 2, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 300 m², gł. 0,9-1,9 m, basen dla dzieci przy Magnolii 2, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 60 m², gł. 0,6 m (baseny w części Magnolia 2 czynne zależnie od obłożenia w hotelu), przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; w kompleksie: tenis stołowy, rzutki, szachy, badminton, siłownia; plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), dzienne i wieczorne animacje; za opłatą: bilard; profesjonalne i gustownie urządzone centrum spa: sauna, jacuzzi, masaże, zabiegi upiększające i relaksacyjne na twarz i ciało; oferta zewnętrzna: sporty wodne na plaży: skutery wodne, narty wodne, windsurfing.
All inclusive:
Śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.00-14.00), kolacja (18.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; późne śniadanie kontynentalne (10.00-10.30) w wyznaczonym barze; lody, ciasta i lekkie przekąski (14.00-16.00) w wyznaczonym barze; zimne napoje bezalkoholowe, kawa, herbata oraz lokalne piwo i wino w wyznaczonych barach (10.00-22.00), wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych godzinach w barze na plaży; wymagane noszenie opasek all inclusive.
Kontakt:
00359/52389350, www.magnoliabg.com
Gratis:
Wi-Fi

Udogodnienia hotelu Magnolia & SPA*:
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane GPS hotelu Magnolia & SPA:
N 43º 14' 59.4924"
E 28º 1' 35.4288"
Ważne informacje:
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
42%
3.3
Średni
  • 3.1 Hotel
    • 2.9Wygląd
    • 3.0Stan
    • 3.1Czystość
    • 3.3Atmosfera
  • 3.2 Położenie i okolica
    • 3.3Atrakcyjność
    • 3.1Lokal
    • 3.1Atrakcje
    • 3.2Komunikacja
  • 3.1 Gastronomia
    • 3.1Smak
    • 3.1Urozmaicenie
    • 3.2Czystość
    • 3.0Obsługa
  • 3.8 Pokój
    • 3.7Wyposażenie
    • 4.1Wielkość
    • 3.6Czystość
    • 3.8Łazienka
  • 3.4 Wrażenia
    • 3.4Stosunek cena/jakość
    • 3.4Zadowolenie
  • 3.4 Sport i rozrywka
    • 3.4Basen
    • 3.6Plaża
    • 3.3Rozrywka
    • 3.3Udogodnienia
Polecany szczególne dla:

niewymagających (75%), rodzin (50%), szukających spokoju (25%)

#19 „Unikajcie tego hotelu polecanego przez Nowa Itaka”

Jacek (październik 2018)
2.0
Mierny
  • 1.0 Hotel
    • 1.0Wygląd
    • 1.0Stan
    • 1.0Czystość
    • 1.0Atmosfera
  • 2.0 Położenie i okolica
    • 2.0Atrakcyjność
    • 2.0Lokal
    • 2.0Atrakcje
    • 2.0Komunikacja
  • 4.0 Pokój
    • 4.0Wyposażenie
    • 4.0Wielkość
    • 4.0Czystość
    • 4.0Łazienka
  • 1.0 Gastronomia
    • 1.0Smak
    • 1.0Urozmaicenie
    • 1.0Czystość
    • 1.0Obsługa
  • 1.0 Wrażenia
    • 1.0Stosunek cena/jakość
    • 1.0Zadowolenie
  • 3.0 Sport i rozrywka
    • 3.0Basen
    • 3.0Plaża
    • 3.0Rozrywka
    • 3.0Udogodnienia

Hotel

Obiekt składa się z dwóch budynków, byłych socjalistycznych hoteli, oddalonych od siebie o 500 m, a przejście między hotelami wymaga pokonania 102 stopni w jedna stronę. Najgorsze są schody terenowe: krzywe, nierówne, śliskie i bez spoczników czy poręczy. Biorąc pod uwagę trzy posiłki dziennie - pokonuje się w sumie 612 stopni, co odpowiada różnicy poziomów 104 m, czyli wejściu na 35 piętro. Chcąc w ciągu dnia skorzystać z baru przekąskowego przy Magnolii 2 należy dodać dodatkowo 80 stopni razy dwa. Wyjście na plażę to dodatkowe schody Hotel MAGNOLIA 2 (dawniej Dolphin Marina) jest obiektem obsługującym wcześniej Niemców i architektonicznie prezentuje się ciekawie. Posiada basen i brodzik. Windy mają bardzo wąskie drzwi i małe kabiny, nieprzystosowane do wjazdu wózkami dziecięcymi czy inwalidzkimi. W hotelu nie ma możliwości spożywania posiłków. Jest tylko Restauracja ala Carta, możliwa do jednorazowego odwiedzenia podczas pobytu, po wcześniejszej rezerwacji ,jeżeli tylko będą wolne miejsca. Wyziewy z kuchni restauracji czuje się na wyższych piętrach. Ładne są widoki z pokoi od strony morza, natomiast dolne pokoje od strony przeciwnej umożliwiają oglądanie betonowego muru oporowego, tuż pod oknem i dachu garaży. W hotelu jest Lobby bar obsługiwany przez dwóch pracowników, gdzie nie ma nic do jedzenia a jedynie alkohol w cenach komercyjnych. Nie widziałem tam nigdy żadnego klienta, gdyż alkohol kupuje się w dwóch pobliskich sklepikach. W snak barze przy basenie tego hotelu nie ma możliwości spożycia posiłków, kanapek czy owoców lub lodów a nawet drinków z braku takowych i obsługi. Jest natomiast automat do ciepłych i zimnych napojów obsługiwany przez ratownika wodnego. Hotel posiada podjazd dla autokarów, ale i tak nie podjeżdżają tam autokary mimo czynnej tam recepcji, gdyż wysadzają gości, niezależnie od pory dnia i nocy przy drugim obiekcie - hotelu Magnolia 1, odległym o 500 m. W pokojach nie ma lodówki, telefonu ani polskojęzycznej telewizji. Telewizory - małe pudła z innej epoki. Klimatyzacja indywidualna, zdezelowane, źle zlokalizowana (dmuchająca w twarz), bardzo głośna, nie dająca spać w nocy. Meble są zdezelowane (trzeszczące łóżka ze skrzypiącymi sprężynami zamiast materacy gąbkowych), niefunkcjonalne amerykanki, trzeszczące, bez możliwości wejścia do nich z boku a tylko od nóg. Hotel MAGNOLIA 1 (dawniej Prima Sol Magnolia) jest obiektem starszym i w gorszym stanie technicznym posadowionym kaskadowo na skarpie. Hotel posiada klimatyzację centralną nie włączaną nigdy, natomiast w restauracji i w holu jest nieskuteczna klimatyzacja szafkowa, Z braku drzwi w restauracji i w holu, nie można uzyskać efektu chłodzenia. W okresie zimowym hotel nie jest ogrzewany, stąd smród wilgoci, grzyb, pleśń w pokojach niższych kondygnacji, nigdy nie wysychające ściany i ubrania. Pomimo okien wychodzących na morze, nie widać morza z powodu gęstwiny drzew Przy tym hotelu jest na pietrze restauracja, która kiedyś obsługiwała gości tylko tergo obiektu, a teraz również gości z hotelu Magnolia 2. Stąd problem ze znalezieniem wolnego miejsca w restauracji, czy sztućców, a także długie stanie w kolejce po posiłek. Przy tym hotelu jest basen, ale nie ma brodzika i dlatego trzeba przejść 102 schody do Magnolii 2. Przy basenie jest snak bar z obsługą, potrawami i drinkami. W hotelu, na pięć klatek schodowych jest jedna zdezelowana winda, nieczynnymi, z nieopisanymi przyciskami, z drzwiami, które nagle uderzają osoby wsiadające. Do windy nie ma podjazdu dla wózków. Korytarze posiadają uskoki co pięć pokoi oraz schody bez pochylni. Bar przekąskowy nie jest wydzielony z poczekalni - holu, więc nieopisany hałas nie pozwala tam przebywać w oczekiwaniu na autobus na lotnisko. W obiekcie nie ma kiosku z prasą, czy artykułami codziennego użytku, a puste tablice wskazują, że kiedyś rezydowali tu przedstawiciele znanych firm turystycznych (TUI). Z holu jest wejście po 25 schodach bez spocznika i bez pochylni do restauracji na piętrze. Nie ma też windy do restauracji, więc nie wjazdu wózkami nie ma co liczyć. W restauracji nie ma krzesełek czy stolików dla dzieci, a nawet menu dla dzieci, co jest w ofercie.

Pokoje

W Magnolii 2 pokój duży, z amerykanką jako dostawką. Meble stare, skrzypiące z głośnymi materacami sprężynowymi zamiast z gąbki. Balkon z wadliwie wyprofilowana podłogą, ze stającą ciągle na posadzce wodą po deszczu, z klimatyzacji czy z wywieszonego prania, z widokiem na morze. Na balkonie lampa. do iluminacji budynku, która w nocy nie pozwalała zasnąć, a jej wyłącznik był na recepcji. Łazienka bez pełnego parawanu przy natrysku, co powoduje zalewanie podłogi wodą. Brak lodówki, co ma znaczenie przy małym dziecku. Klimatyzacja wadliwie zlokalizowana, dająca nadmuch na twarz osoby w łóżku, pracująca bardzo głośno, szczególnie w nocy. Brak telefonu uniemożliwiał kontakt z recepcją czy zamówienie budzenia. Mały telewizor ze złej jakości obrazem, odbierający 45 kanałów, w tym żadnego w języku polskim. Należy się dziwić, że Itaka nie zadbała o polski kanał, choćby ze względu na bajki dla dzieci czy wiadomości. Inne narodowości miały swoje kanały telewizyjne w dużym wyborze. Do pokoi nie była dostarczana woda butelkowana. Nie było jej też do odbioru w recepcji, czego wymagają przepisy. Na zapytanie do rezydentki w tej sprawie usłyszeliśmy, ze jest woda w kranach, chociaż nie butelkowana. Sprzątanie pokoju tylko na przejściach między łóżkami, bez sprzątania pod meblami. Plaga mrówek pod łóżkami i w pościeli.

Gastronomia

W Magnolii 2 zlikwidowano restaurację ze względu na poszukiwanie oszczędności oraz dlatego, że nowy właściciel obiektu starał się przywrócić (uzyskać) standard 4 gwiazdkowy, gdzie jest wymagana Restauracja ala Karta. Stąd przemianował standardowa restauracji na Restaurację ala karta. Z uwagi na odległość między budynkami przekraczającą 500 m niedopuszczalne jest takie rozwiązania, gdyż musi być zapewniony dostępu do restauracji położonej nie dalej niż 300 m. W poprzednim sezonie restauracja w Magnolii 2 funkcjonowała i miała lepszą opinię niż w Magnolii 1. W tej sytuacji, na dwa hotele była czynna tylko jedna, mała restauracja z tarasem, niedostępnym przy złej pogodzie i wietrze, dwa snak bary przy Magnolii 1 i basenie oraz 1 snak bar na plaży. Przy Magnolii 2 był tylko samoobsługowy bufet z napojami. Jedzenie monotonne, nieurozmaicone, a niektóre potrawy źle przygotowane. Dwa rodzaje "masła" nie różniły się smakowo od margaryny, choć personel zapewniła, że jedno z nich to masło. Nie było reklamowanego menu dla dzieci, poza lodami. Nie było porcjowanych serków smakowych, maseł czy jogurtów dla dzieci. W automatach do napoi zimnych duże wahania jakości i smaku napoi w ciągu dnia. W automatach do napoi ciepłych częste pomieszania zawartości, zamiast kakao była kawa albo płynęła woda zabarwiona mlekiem. Pracownik restauracji wyrywał z rąk m.in banany, jeżeli chciało się je wynieść z restauracji. Wiadomo, że dziecko nie jest w stanie zjeść pełnego śniadania i taki banan mógłby być spożyty po śniadaniu, co było niemożliwe w tej sytuacji. W restauracji był napis w języku polskim o zakazie wynoszenia potraw. Miały być podobno owoce w snak barach, ale przy hoteli Magnolia 2 nie było snak baru,a we wsi sklepu z owocami. Zakaz ten uniemożliwiał wyniesienia posiłku dla dziecka śpiącego w porze posiłku lub chorego, Dotyczy to też osoby dorosłej która nie mogła przyjść na posiłek z powodu opieki nad dzieckiem czy złej pogody. Mimo wymagań normatywnych, w hotelu nie było usługi dostarczania posiłków do pokoju (serwis room), co jest obowiązkowe nawet w hotelach 3 gwiazdkowych. Z uwagi na kontuzję nogi nie byłem w stanie wielokrotnie dojść na posiłki do restauracji wówczas rezydentka odmówiła załatwienia dostawy posiłku do pokoju czy nawet załatwienia zgody, żeby ktoś z rodziny mógł wynieść posiłek z restauracji dla mnie. Podczas pobytu przechodziły kilkakrotnie po południu burze z wyładowaniami atmosferycznymi i nawalnymi ulewami. W obawie przed porażenie piorunem i połamaniem nóg na oślizgłych od liści schodach, nie byliśmy w stanie pójść na posiłek, a w naszym hotelu restauracja była zlikwidowana. W restauracji nie było skutecznej klimatyzacji i brak drzwi powodował napływ gorącego powietrza wraz z muchami. Nie było lamp owadobójczych i muchy chodziły po wystawionych potrawach Tylko w części zadaszonej były obrusy, natomiast na tarasie ich nie było i nie było osłon przed deszczem i wiatrem. Na tarasie były jaskółcze gniazda i ptasie odchody na podłodze, których nigdy nie sprzątano i można było na ich złamać nogę. Oddalając się od stołu po kolejna potrawę, widziałem że potrawy zostawione na talerzach były deptane i opluwane przez mewy. W restauracji nie było łyżeczek i widelczyków, więc ciasta i lody jadło się łyżką do zupy. Wystawione potrawy nie były opisane. W ramach all inclusive były dwa rodzaje kwaśnego (wytrawnego wina).

Sport

Przy Magnolii 2 była ruina amfiteatru, gdzie nic się nie działo i rosły tylko chwasty. Podczas naszego pobyty obiekt na zewnątrz nie był w ogóle sprzątany. Na chodniku i schodach leżały stare i nowe liście i kwiaty, opakowania po napojach. Leżały też gnijące owoce pestkowe, co groziło połamaniem nóg z tego powodu. Byłe świadkiem, gdy ludzie wywracali się na tych betonowych schodach. Mimo poruszanie się o kuli też wywróciłem się na tych schodach, doznając kontuzji. Basen był w trakcie remontu - uzupełnienie kafli i kątowników na schodach. Ściany basenu nie były myte od poprzedniego sezony, co sygnalizowała czarna linia na poziomie lustra wody. Parasole były uszkodzone (brak śrubowej blokad) i ich czaszy wyrywał wiatr, co poturbowało odpoczywające dziecko. Mimo, ze byliśmy przed pełnią sezony, brakowało wolnych leżaków i parasoli. nie było też materaców na leżaki. Mimo reklamy, że obiekt jest przystosowany dla osób z dziećmi, poruszanie się z wózkami po obiekcie było niemożliwe z braku sprawnych i dostosowanych do wózków wind, a także braku pochylni wzdłuż schodów. Dwa place zabaw dla dzieci urągały zasadom bezpieczeństwa. Były to obiekty jeszcze z XX wieku, odpacykowane częściowo farbą z wystającymi. przerdzewiałymi śrubami. Przegniłe drewniane pomosty, pniaki drzew, przerdzewiałe huśtawki, pochylnie bez zabezpieczenie liną stanowiły zagrożenie i były przyczyną upadków dzieci.

Położenie

Hotele Magnolia 1 i 2 są położone na stoku, w dużej odległości - około 800 od plaży, z dojściem po zrujnowanych i brudnych schodach. Jeden z sąsiednich hoteli ma kolejkę linową dowożącą gości bezpośrednio na plażę. Widok na okolicę jak na filmie grozy, gdyż wokół straszy około pięciu niedokończonych hoteli typu ruina. Poniżej hoteli dwa kontenery z pamiątkami oraz dwa sklepiki po 25 m kwadratowych oferujące chińskie zabawki, alkohol, papierosy , krakersy i słodycze. Jeden bufet oferujący zapiekanki i lody. Nie ma możliwości kupna owoców czy żywności dla niemowlaków. Nie ma kawiarni czy restauracji, gdzie można by zjeść posiłek. Nie ma sklepu z towarami przemysłowymi. Byłem na wyciecze fakultatywnej do delfinarium i do Warny. Zwiedzanie Warny z pilotem punktu widokowego za miastem i oglądanie przez szybę autokaru oraz w ramach tzw. wolnego czasu. Cena znacznie wyższa niż w przydrożnym punkcie turystycznym. Program wycieczki niezgodny z realizacją - wycięto posiłek dla dzieci i dla dorosłych, co wiązało sie z brakiem do stepu do toalety. Autokar z brudnymi szybami i nieczynną toaletą.

Porady

Itaka, jako organizator imprezy nie zapewnił odpowiedniej liczby personelu na lotnisku, żeby sprawnie dokonać przyjęcia gości, co spowodowało blisko godzinne oczekiwanie. W autokarze nie było rezydenta, a jedynie bułgarski kierowca. Z tego powodu nie przekazano nam informacji o zakwaterowaniu, ani nie udzielono pomocy podczas zakwaterowania. Autokar podjechał o godz 2 w nocy tylko pod hotel Magnolia 1, a nie pod Magnolia 2. Recepcjonistka odmówiła zakwaterowania i kazała czekać do godz 12 w południe. W hotelu nie było pracowników do transportu bagażu z autokaru do hotelu i między hotelami. Pracownicy hotelowi transportowali bagaż i wózki dziecięce jedynie Rosjanom. Animacja dla dzieci, dziesięciominutowa odbywała się w sposób prymitywny na chodniku między hotelami. Sala zabaw dla dzieci zniechęcała dzieci do pobytu tam, gdyż nikt się nimi nie zajmował. Dziecko otrzymywało kartkę z rysunkiem do pokolorowania i to była cała rozrywka dla dzieci. Czuło się wrogość do polskiego języka ze strony Rosja. Gdy animatorzy nadali polską piosenkę, Rosjanie ostentacyjnie oddalili się. Stąd repertuar był ograniczony do utworów wschodnich gości. Rezydenci Itaki nie przyjmowali skarg i reklamacji, twierdząc że nie ma możliwości ich spełnienia z braku w hotelu dobrych łóżek.lodówek, aparatów telefonicznych. Na skargę, że nie było pomocy ze strony pracowników hotelu przy przenoszeniu bagażu na odległość 500 ,miedzy hotelami, rezydenci wyjaśnili, że w hotelu 3 gwiazdkowym nie ma takiej usługi. Są oni w błędzie, gdyż przepisy wymagają tego typu usługę nawet przy 3 gwiazdkach, a poza tym zapłaciliśmy za hotel 4 gwiazdkowy (UMOWA). Prosiliśmy, o podstawienie autokaru również pod hotel Magnolia 2, na co rezydenci oświadczyli, że kierowcy bułgarscy nie lubią tam podjeżdżać. Wystąpiliśmy z tą sprawa na piśmie do rezydentki, a ta powiedziała, że porozmawia z kierowca i da na znać. Niestety, nigdy nie dała znać.i autokar nie podjechał pod nasz hotel. Prośbę złożyliśmy na pasmie i rezydentka odmówiła przyjęcia tego i pisma i pokwitowania, twierdząc, że nie jest upoważniona do tego. Na prośbę, żeby zadzwoniła do przełożonych i dowiedziała się, kto jest upoważniony, oddaliła się nie kończąc rozmowy. Sprzątanie odbywało się tylko środkiem pokoju, bez sprzątania pod łóżkami, gdzie był wieczny brud i mrówki.

Stosunek jakości do ceny

wyjątkowo zły

1 tydzień , pokój - pokój standardowy

#18 „Trzeci świat”

Kaarla1 (lipiec 2018)
1.1
Mierny
  • 1.0 Hotel
    • 1.0Wygląd
    • 1.0Stan
    • 1.0Czystość
    • 1.0Atmosfera
  • 1.0 Położenie i okolica
    • 1.0Atrakcyjność
    • 1.0Lokal
    • 1.0Atrakcje
    • 1.0Komunikacja
  • 1.0 Pokój
    • 1.0Wyposażenie
    • 1.0Wielkość
    • 1.0Czystość
    • 1.0Łazienka
  • 1.0 Gastronomia
    • 1.0Smak
    • 1.0Urozmaicenie
    • 1.0Czystość
    • 1.0Obsługa
  • 1.0 Wrażenia
    • 1.0Stosunek cena/jakość
    • 1.0Zadowolenie
  • 1.2 Sport i rozrywka
    • 1.0Basen
    • 2.0Plaża
    • 1.0Rozrywka
    • 1.0Udogodnienia

Uzasadnienie

Dziwię się, że jeszcze jakiekolwiek biuro oferuje tam pobyt. Bangladesz jakich mało. Razem z Partnerem nie jesteśmy wymagający, ponieważ mało czasu spędzamy na wakacjach w pokoju, ale ten hotel przebił nasze najgorsze koszmary. Karaluchy w pokoju, pluskwy- standard, co druga osoba pogryziona przez robactwo, my dodatkowo mieliśmy gościa w postaci Skolopendry...pierwszy raz zdarzyło mi się spać na wakacjach w pełnym ubraniu z powodu obrzydzenia. Klimatyzacja zagrzybiała, sufity również. Warunki sanitarne - tragedia. Wyżywienie all inclusive pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Pomijam kwestię upodobań i smaku, ale zepsuta wysmażona wędlina czy "podgnite" mięso to norma. Znalezione szkło w sałatce zostało przez obsługę zlekceważone i kolejni goście mogli się nią zajadać. Częsty rak talerzy, sztućców, napoi, bar otwierany z 2-godzinnym opóźnieniem (ludzie bez jakiegokolwiek dostępu do wody) Obsługa - tragedia, potrafili między sobą w głos "pyskować" na hotelowych gości, a nawet awanturować się z nimi. W basenie grzyb + farba, która zostawała na ciele i ciuchach (do oczyszczenia dostawaliśmy rozpuszczalnik). Wszystkie opisane w ofercie atrakcje zniszczone, pognite (stół do tenisa, boiska itp.). Okolica jak kto lubi, centrum na które się powołują w odległości 1,5 km to 3 sklepy + 4 knajpy. Plaża nie piaszczysta a żwirkowa, zaniedbana, brudna. Jeśli ktoś lubi mocne wrażenia to ok, ale kumulacja tego wszystkiego może przerażać.

Stosunek jakości do ceny

wyjątkowo zły

Komu odradzasz i dlaczego?

Hotel odradzam każdemu, kto nie chce się męczyć, dlaczego- opis w ogólnych wrażeniach

1 tydzień , wyżywnienie - all inclusive (ALL), pokój - pokój standardowy, organizator - Itaka, rodzaj wyjazdu - wypoczynek

#17 „Bardzo dobry hotel. Polecamy”

Sylwia (maj 2018)
5.3
Bardzo dobry
  • 5.0 Hotel
    • 5.0Wygląd
    • 5.0Stan
    • 5.0Czystość
    • 5.0Atmosfera
  • 4.0 Położenie i okolica
    • 4.0Atrakcyjność
    • 4.0Lokal
    • 4.0Atrakcje
    • 4.0Komunikacja
  • 5.0 Pokój
    • 5.0Wyposażenie
    • 5.0Wielkość
    • 5.0Czystość
    • 5.0Łazienka
  • 6.0 Gastronomia
    • ---Smak
    • ---Urozmaicenie
    • ---Czystość
    • ---Obsługa
  • 6.0 Wrażenia
    • 6.0Stosunek cena/jakość
    • 6.0Zadowolenie
  • 6.0 Sport i rozrywka
    • 6.0Basen
    • 6.0Plaża
    • 6.0Rozrywka
    • 6.0Udogodnienia

Hotel

Hotel stworzony dla nas. Oferował wszystko to czego oczekiwaliśmy. Posiłki fantastyczne i urozmaicone. Smaczne przekąski w barze. Do plaży trzeba było zejść po schodkach, ale to nie stanowiło problemu. Leżaki bezpłatne. Szkoda, że nikt z personelu nie mówił po polsku.

Stosunek jakości do ceny

rewelacyjny

Polecamy ten hotel niewymagającym.

1 tydzień , pokój - pokój standardowy

#16 „Średnio na jeża”

PB (maj 2018)
3.0
Średni
  • 4.0 Hotel
    • 4.0Wygląd
    • 4.0Stan
    • 4.0Czystość
    • 4.0Atmosfera
  • 3.0 Położenie i okolica
    • 3.0Atrakcyjność
    • 3.0Lokal
    • 3.0Atrakcje
    • 3.0Komunikacja
  • 4.0 Pokój
    • 4.0Wyposażenie
    • 4.0Wielkość
    • 4.0Czystość
    • 4.0Łazienka
  • 1.0 Gastronomia
    • ---Smak
    • ---Urozmaicenie
    • ---Czystość
    • ---Obsługa
  • 4.0 Wrażenia
    • 4.0Stosunek cena/jakość
    • 4.0Zadowolenie
  • 2.0 Sport i rozrywka
    • 2.0Basen
    • 2.0Plaża
    • 2.0Rozrywka
    • 2.0Udogodnienia

Uzasadnienie

Tyle co przyjechaliśmy, więc od razu piszemy. Ogólnie hotel w porządku, ładnie tu. Winda działała. Przez cały pobyt nikt nie przychodził sprzątać. Brakowało zasłonki pod prysznicem, więc co dzień była powódź w łazience. Mimo, że oferta tak mówiła, pokój nie był wyposażony w lodówkę. Animacji również nie było, nie licząc nieśmiertelnego mini disco dla dzieciaków. Posiłki baaaaaardzo monotonne. W barze w porządku, alkoholu nikt do drinków nie żałował i nie było ograniczeń. Miejsce raczej nie dla młodych osób.

Stosunek jakości do ceny

adekwatny

Polecamy ten hotel niewymagającym.

1 tydzień , pokój - pokój standardowy

#15 „Przyjemny pobyt w niezłej cenie”

Enn (sierpień 2017)
5.3
Bardzo dobry
  • 5.0 Hotel
    • 5.0Wygląd
    • 5.0Stan
    • 5.0Czystość
    • 5.0Atmosfera
  • 5.0 Położenie i okolica
    • 5.0Atrakcyjność
    • 5.0Lokal
    • 5.0Atrakcje
    • 5.0Komunikacja
  • 5.0 Pokój
    • 5.0Wyposażenie
    • 5.0Wielkość
    • 5.0Czystość
    • 5.0Łazienka
  • 6.0 Gastronomia
    • 6.0Smak
    • 6.0Urozmaicenie
    • 6.0Czystość
    • 6.0Obsługa
  • 6.0 Wrażenia
    • 6.0Stosunek cena/jakość
    • 6.0Zadowolenie
  • 5.0 Sport i rozrywka
    • 5.0Basen
    • 5.0Plaża
    • 5.0Rozrywka
    • 5.0Udogodnienia

Hotel

Przyjemny rodzinny hotel polony na rozległym terenie. Sporo zieleni wokoło i liczne basenu. Wszystko zadbane i czyste. Bardzo fajna opcja AI. Wśród gości przeważały rodziny. Super rozrywki przygotowywano z myślą o dzieciach.

Pokoje

Wygodny i sporych rozmiarów pokój. Niezłe wyposażenie, ale łóżka musieliśmy zsunąć. Regularnie sprzątano i było naprawdę przyjemnie w nim,

Gastronomia

Posiłki był bardzo obfite, urozmaicone i przepyszne. Restauracja zadbana,a posiłki nawiązywały do kuchni śródziemnomorskiej. Panowała tam przyjazna i miął atmosfera. Niestety część gości nie potrafiła się zachować.

Sport

Doskonały poziom rozrywek przygotowywanych przez animatorów. Weseli i bardzo zaangażowani. W pobliżu hotelu znajdowała się plaża z płatnymi leżakami. Te przy basenie bywało, że całą noc był zarezerwowane. y

Położenie

Fajna lokalizacja przy plaży i w okolicy sporo sklepików. Duży wybór dodatkowych wycieczek.

Porady

Rewelacyjna obsługa, z którą bez problemu można było się porozumieć też po polsku.

Stosunek jakości do ceny

rewelacyjny

Polecamy ten hotel dla rodzin z dziećmi.

2 tygodnie , pokój - pokój standardowy

Średnia ocena2.5 /6
Rekomendacja23%
2.5
Hotel
3.5
Pokój
3.5
Serwis
3.1
Położenie i okolica
2.9
Gastronomia
3.6
Sport o rozrywka

Prognozowana pogoda w Złotych Piaskach

22.08.2019 (czwartek)
Sunny
30° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 50 %
Wiatr: 13 km/h
23.08.2019 (piątek)
Sunny
30° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 53 %
Wiatr: 14 km/h
24.08.2019 (sobota)
Sunny
30° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 54 %
Wiatr: 13 km/h
25.08.2019 (niedziela)
Sunny
28° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 53 %
Wiatr: 15 km/h
26.08.2019 (poniedziałek)
Sunny
29° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 53 %
Wiatr: 17 km/h
27.08.2019 (wtorek)
Sunny
29° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 51 %
Wiatr: 17 km/h
28.08.2019 (środa)
Sunny
27° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 52 %
Wiatr: 19 km/h
29.08.2019 (czwartek)
Sunny
28° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 49 %
Wiatr: 13 km/h
30.08.2019 (piątek)
Sunny
28° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 48 %
Wiatr: 12 km/h
31.08.2019 (sobota)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 47 %
Wiatr: 12 km/h
01.09.2019 (niedziela)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 48 %
Wiatr: 16 km/h
02.09.2019 (poniedziałek)
Sunny
27° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 50 %
Wiatr: 15 km/h
03.09.2019 (wtorek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 54 %
Wiatr: 16 km/h
04.09.2019 (środa)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 54 %
Wiatr: 15 km/h
05.09.2019 (czwartek)
Sunny
27° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 52 %
Wiatr: 14 km/h
Dzień wylotu
06.09.2019 (piątek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 59 %
Wiatr: 15 km/h
Dzień 2
07.09.2019 (sobota)
Sunny
25° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 55 %
Wiatr: 15 km/h
Dzień 3
08.09.2019 (niedziela)
Sunny
26° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 57 %
Wiatr: 14 km/h
Dzień 4
09.09.2019 (poniedziałek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 53 %
Wiatr: 14 km/h
Dzień 5
10.09.2019 (wtorek)
Sunny
25° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 55 %
Wiatr: 18 km/h
Dzień 6
11.09.2019 (środa)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 56 %
Wiatr: 18 km/h
Dzień 7
12.09.2019 (czwartek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 55 %
Wiatr: 17 km/h
Dzień powrotu
13.09.2019 (piątek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 54 %
Wiatr: 14 km/h
14.09.2019 (sobota)
Sunny
24° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 56 %
Wiatr: 17 km/h
15.09.2019 (niedziela)
Sunny
26° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 53 %
Wiatr: 16 km/h
16.09.2019 (poniedziałek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 56 %
Wiatr: 14 km/h
17.09.2019 (wtorek)
Sunny
23° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 63 %
Wiatr: 19 km/h
18.09.2019 (środa)
Sunny
23° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 57 %
Wiatr: 20 km/h
19.09.2019 (czwartek)
Sunny
23° C Sunny
Clear
16° C Clear
Wilgotność 57 %
Wiatr: 17 km/h
20.09.2019 (piątek)
Sunny
23° C Sunny
Clear
15° C Clear
Wilgotność 52 %
Wiatr: 14 km/h
21.09.2019 (sobota)
Sunny
21° C Sunny
Clear
14° C Clear
Wilgotność 55 %
Wiatr: 19 km/h
22.09.2019 (niedziela)
Sunny
22° C Sunny
Clear
14° C Clear
Wilgotność 48 %
Wiatr: 14 km/h
23.09.2019 (poniedziałek)
Sunny
22° C Sunny
Clear
16° C Clear
Wilgotność 52 %
Wiatr: 14 km/h
24.09.2019 (wtorek)
Sunny
23° C Sunny
Clear
14° C Clear
Wilgotność 53 %
Wiatr: 12 km/h
25.09.2019 (środa)
Sunny
24° C Sunny
Clear
15° C Clear
Wilgotność 56 %
Wiatr: 12 km/h
26.09.2019 (czwartek)
Sunny
22° C Sunny
Clear
16° C Clear
Wilgotność 62 %
Wiatr: 21 km/h
27.09.2019 (piątek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
16° C Clear
Wilgotność 62 %
Wiatr: 23 km/h
28.09.2019 (sobota)
Sunny
22° C Sunny
Clear
14° C Clear
Wilgotność 55 %
Wiatr: 16 km/h

Średnie temperatury w ciągu roku w Bułgarii

Temperatura
w dzień (°C)
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII
6 8 13 17 22 27 30 30 25 19 12 7
I połowa roku II połowa roku
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Temperatura w dzień (°C)
6 °
8 °
13 °
17 °
22 °
27 °
30 °
30 °
25 °
19 °
12 °
7 °
Temperatura w nocy
w nocy (°C)
-1 -0 3 7 12 16 18 18 14 10 4 -0
Temperatura w nocy (°C)
-1 °
-0 °
3 °
7 °
12 °
16 °
18 °
18 °
14 °
10 °
4 °
-0 °
Średnia liczba
słonecznych dni
  • 23
  • 21
  • 21
  • 19
  • 18
  • 19
  • 22
  • 23
  • 22
  • 23
  • 20
  • 21
Średnia liczbasłonecznych dni
  • 23
  • 21
  • 21
  • 19
  • 18
  • 19
  • 22
  • 23
  • 22
  • 23
  • 20
  • 21
Średnie
opady (mm)
  • 33
  • 28
  • 39
  • 40
  • 79
  • 73
  • 70
  • 44
  • 63
  • 35
  • 46
  • 51
Średnieopady (mm)
  • 33
  • 28
  • 39
  • 40
  • 79
  • 73
  • 70
  • 44
  • 63
  • 35
  • 46
  • 51
Ilość dni
deszczowych
  • 8
  • 8
  • 10
  • 11
  • 13
  • 11
  • 9
  • 8
  • 8
  • 8
  • 10
  • 10
Ilość dnideszczowych
  • 8
  • 8
  • 10
  • 11
  • 13
  • 11
  • 9
  • 8
  • 8
  • 8
  • 10
  • 10
powered by fostertravel.pl
0